Thursday 30 November 2017

System handlowy front office


Biuro średniego szczebla. Co to jest Biuro pośrednictwa. Biuro pośrednie to grupa pracowników w spółce usług finansowych lub funduszu hedgingowego, które zarządza ryzykiem, oblicza zyski i straty, a często zajmuje się technologiami informacyjnymi. Biuro pośrednie wykorzystuje zasoby zarówno przednie i tylne biura Firma usług finansowych jest logicznie podzielona na trzy części: Front Office obejmuje personel sprzedaży i finansowanie przedsiębiorstw, biuro średnie zarządza ryzykiem i zasobami informatycznymi, a zaplecze zapewnia usługi administracyjne, wsparcie i płatność. BREAKING DOWN Middle Office Prace na stanowisku pracy i zaplecze to zazwyczaj tworzenie przychodów nie przynoszących przychodów, ale mają kluczowe znaczenie dla zarządzania ryzykiem i zapewnienia prawidłowego wykonywania transakcji. Uważa się je za istotną część infrastruktury firmy. W pierwszych dniach dewizowych i bankowości inwestycyjnej obowiązki zwykle podzielone wyłącznie pomiędzy front office i back office Pracownicy front office to sprzedaż ludzie, handlowcy i dealerów Większość z nich posiadała dyplom z wykształcenia, z wyjątkiem kilku zagranicznych przedsiębiorców handlu walutami, a wiele z nich miało dyplom MBA, podczas gdy pracownicy zaplecza potrzebowali tylko dyplomu szkoły średniej. Jak transakcje i technologia stały się bardziej złożone, funkcje rozwinęły się i wyłączyły z zaplecza Te pracownicy zwykle mają co najmniej stopień licencjata, a coraz większa liczba ma tytuł magistra lub magistra technologii. Pracownicy urzędu pracy są blisko zaangażowani w zapewnienie, że umowa negocjowana przez front office jest to, co jest rzeczywiście zarezerwowane, przetworzone i opłacone Może to obejmować zarządzanie szeroką gamą międzynarodowych stowarzyszeń handlowych Dealerzy Swapów umów ISDA śledzących zarządzanie ryzykiem zysków i strat oraz zapewnienie, że wszystkie wymagane dokumenty dotyczące zgodności zostały zakończone Niektóre firmy mają wyspecjalizowane wsparcie prawne zespoły wchodzące w skład biura średniego szczebla. Na biura średniego biura funkcjonują gama od zapewnienia wynagrodzenia które są wykorzystywane do celów handlowych, takich jak Bloomberg i Reuters 3000 Wspierają one zarówno front i back office, a często są na telefon 24 godziny dzień, siedem dni w tygodniu, aby zapewnić ciągłe przechwytywanie i monitorowanie istotnych danych rynkowych. Niektóre banki inwestycyjne starały się obniżyć koszty, przenosząc biura średnie poza granice kraju docelowego. Są to kraje o wysokim poziomie wykształcenia i silne umiejętności języka angielskiego ale niższa płaca Najbardziej popularne kraje docelowe obejmują Irlandię i India. Front Office. W jaki sposób Front Office oznacza. W firmie usług finansowych front office składa się z pracowników sprzedaży i pracowników finansów firmowych, które generują większość dochodów firmy Firma świadcząca usługi finansowe jest logicznie podzielona na trzy części frontu biura obejmującego personel sprzedaży i korporację orate finance, biuro pośrednie zarządza ryzykiem i strategią korporacyjną, a zaplecze zapewnia usługi administracyjne, techniczne i wspomagające. POBIERZ Front Front Office. Początek kadencji front office pochodzi z organów ścigania na początku XX wieku. Criminalals in the underbelly of społeczeństwo nazwało główną komisariatem policji lub głównym biurem detektywistycznym front office, ponieważ było najwyższym organem ścigania w lokalnej dzielnicy Do lat trzydziestych front office zmienił się na najważniejsze kadry w firmie, na przykład kierownictwo i kierownictwo. Pracownicy biura Front Office mają najbardziej bezpośredni kontakt z klientami wśród pracowników w firmie usług finansowych lub banku inwestycyjnym. Oznacza to, że generatorzy przychodów zatrudniają ekspertów w dziedzinie zarządzania majątkiem, handlu, inwestycji i private equity. Jedynym wyjątkiem od tej zasady jest kapitał własny dział badań nie generuje bezpośrednio przychodów, ale odgrywa tak istotną rolę w procesie decyzyjnym, że t Pracownicy muszą ściśle współpracować z osobami, które inwestują w pieniądze klientów Naukowcy napisują raporty o perspektywach zarobkowych i firmach, które mogą przynieść korzyści inwestycjom. Ludzie, którzy chcą pracować w biurze frontowym, powinni opierać się na karierach jako brokerów brokerów finansowych lub firmowych bankierów inwestycyjnych. Ci ludzie wiedzą jak przesunąć duże sumy pieniędzy, aby uzyskać zoptymalizowany zwrot z inwestycji klientów Banki inwestycyjne doradzają firmom w zakresie przejęcia i pozyskiwania kapitału inwestycyjnego przez różne rynki Handlowcy kupują i sprzedają produkty inwestycyjne, takie jak zapasy, obligacje i towary w imieniu klientów. . Biuro pośrednie i zaplecze wspierają działania biura frontowego. Biuro pośrednie obejmuje pracowników, którzy gwarantują, że firma inwestycyjna pozostaje rozsądna i nie angażuje się w złe praktyki inwestycyjne. Działy te obejmują strategię korporacyjną, zgodność z przepisami i kontrolę finansową. ściśle z frontowym biurem pomoc w prowadzeniu banku inwestycyjnego do generowania dochodów banku inwestycyjnego. Biuro typu back office obejmuje personel pomocniczy, np. asystenci administracyjni, zasoby ludzkie i księgowość. Biuro obejmuje również działy technologiczne, takie jak pracownicy IT i pomoc techniczna. Ze względu na większą rolę technologiczną, komputery, oprogramowanie i algorytmy odgrywają w codziennych inwestycjach, biuro back office staje się coraz bardziej widoczne w codziennych funkcjach firm usług finansowych Bez sieci wsparcia w biurze średnim i biurze back office, front office nie zarabia na banku inwestycyjnym. Front Finanse handlowe. Większość banków świadczących usługi handlowe dostrzega potrzebę zaoferowania klientom najlepszego systemu finansowania handlu front-end w celu uzupełnienia istniejącej infrastruktury zaplecza. System frontonu powinien być łatwy w użyciu i funkcjonalnie bogate, tak aby banki mogły zwiększyć satysfakcję i utrzymanie klientów Ze względu na presję konkurencyjną, taki system często musi być im realizowane w ciągu kilku tygodni w celu wykazania konkretnych wyników klientom bankowym. Aby zmaksymalizować wykorzystanie i efektywność frontu klienta, należy w pełni zintegrować go z systemem finansów handlowych związanych z back-office banku. Jednak utworzenie kompleksowego finansowania handlu rozwiązanie obejmujące zarówno systemy front-endów, jak i bankowe back-office klienta to trudne wyzwanie Integracja z przodu do tyłu może okazać się trudna ze względu na starsze systemy back-office, które często nie są w stanie odbierać kanałów w czasie rzeczywistym, mapować dane wprowadzane przez klientów , a pobieranie wymaganych danych do klienta. Sukces zależy od stworzenia innowacyjnego, światowego rozwiązania front-to-back, wspieranego przez obsługę klienta wysokiej jakości od sprzedawcy reputacji. Rozwiązanie Finance Finance w skali globalnej. Surecomp zapewnia zintegrowane usługi typu end - kompleksowe rozwiązania w zakresie finansów handlowych obejmujące najwyższej klasy systemy front-end i back-office Po stronie back-office banku firma Surecomp oferuje kilka systemów, z których każdy przeznaczony jest na różne poziomy użytkowania, ge lokalizacja i infrastruktura informatyczna Po stronie klienta, Surecomp oferuje jednolity, zunifikowany system zgodny z J2EE, który jest w pełni zintegrowany ze wszystkimi biurami biurowymi firmy Surecomp Ze względu na bardzo otwartą architekturę, system front-end również łatwo współpracuje z wewnętrznymi systemami back-office firmy Niezależnie od lokalizacji, wielkości, geograficznego zasięgu operacji lub wielkości transakcji banku, firma Surecomp dysponuje rozwiązaniem finansowym przeznaczonym do finansowania handlu, który spełnia określone wymagania każdy klient. Surecomp docenia, że ​​pełna implementacja systemu back-office może zająć trochę czasu, co opóźnia wdrożenie rozwiązania front-to-back. Bank może na przykład wymagać dostosowania systemu. Dodatkowo system musi być zainstalowane, skonfigurowane do specyficznych praktyk banku, połączone z wieloma systemami wewnętrznymi, testowane i przenoszone do produkcji W wyniku wdrożenia systemów back-office firmy Surecomp trwa zazwyczaj kilka miesięcy każdy bank jest gotowy czekać na zakończenie wdrożenia zaplecza przed uruchomieniem usług front-end klienta. Dlatego firma Surecomp dostarcza również autonomiczną wersję swojego systemu front-end, który można uruchomić jako rozwiązanie przejściowe w ciągu kilku tygodni Bezpośrednio po zakończeniu pracy back-office, w pełni zintegrowane rozwiązanie może zostać udostępnione bankowi. To podejście typu end-to-end oznacza, że ​​banki zezwalające na jakiekolwiek systemy back-office firmy Surecomp razem z system front-end ma problemy z integracją z małymi wyzwaniami. Skorzystanie z kompleksowych rozwiązań. Zarazem na całym świecie, które już wdrożyły rozwiązanie SureComp w zakresie finansowania handlu, zyskują teraz korzyści, które wraz z ich klienci, angażują się w zintegrowane rozwiązanie typu end-to-end z wielkim entuzjazmem. Perspektywa Perspektywa. Całkowita implementacja i integracja. Znacznie zmniejszone wprowadzanie danych dzięki automatycznemu mapowaniu danych. Szybsze dopasowywanie transakcji transakcje lex zakończone w minutach. Proven podwyŜszony poziom koniunktury dzięki zwiększonej satysfakcji klientów. Bardzo krótki zwrot z inwestycji wynoszący zaledwie 6 miesięcy. Perspektywy klienta.24 System X 7 bez przestojów. Bardzo szybka implementacja systemu front-end. Internet z dowolnego lokalizacja bez instalacji oprogramowania. Inicjowanie klienta wszelkiego rodzaju transakcji handlowych. Łatwa organizacja i zarządzanie portfelem za pośrednictwem narzędzia wielojęzycznego. Why Surecomp. Proven Systemy finansowania handlu Surecomp s już wdrożone w setkach banków i korporacji na całym świecie, w tym na głównych krajowych , bankowości regionalne i globalne. Eksperci z Surecomp od 1987 roku działają w bankowości branży bankowości finansowej i mają szeroką wiedzę na temat lokalnych i regionalnych praktyk. Najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie finansowania handlu Surecomp są opracowywane na bieżąco, domów przez zespoły dedykowanych specjalistów ds. IT i bankowości. Najdotygodniowe biura back-office i systemy front-end Surecomp są powszechnie uznawane za oferując wiodące oferty w swoich obszarach. Samodzielne licencje bankowe w Paragwaju Surecomp s Java End-to-End Finance Finance Solution.

No comments:

Post a Comment