Friday 15 December 2017

System handlu fkli


To będzie kronikowanie handlu futures FCPO FKLI Jeśli nie podoba Ci się to, co czytasz w tym blogu, po prostu odejdź Te komentarze są naszymi osobistymi opiniami i tylko zapisem naszych myśli W ewolucji to nie jest największy, najgorszy ani najmądrzejszy, który przetrwa, to ten, który najszybciej zmienia moje kluczowe słowo jest dostosowanie stylu handlowego na rynki, dopóki nie przestanie działać. Wczoraj, 15 marca 2017.KGB, idź za tym chińskim miliarderem, Hu Keqinem. Jest zwykły głupiec, który zawsze popełnia złe rzeczy, ale jest głupi Wall Street, który uważa, że ​​musi cały czas prowadzić handel. JF Livermore. FKLI Futures Trading - Bursamalaysia. To będzie kronika transakcji na FKLI FCPO future Nie lubię tego, co widzisz przeczytać w tym blogu, po prostu odejść Te opinie są naszymi osobistymi opiniami i tylko zapisem naszych myśli W ewolucji nie jest największym, najgorszym, ani najmądrzejszym, który przetrwa, to ten, który zmienia się najszybszym kluczowym słowem jest dostosowanie stylu handlowego na rynki, dopóki nie przestanie działać. W wtorek, 15 marca 2017. Odzysk Fcpo trwa nadal. KGB, śledź miliarder z Chin, Hu Keqin. dla FKLI. Tego dnia, 14 marca 2017.Fcpo ma swoje odbicie. Fkli nie ma wiele minusów. Fcpo może się odbić. Fkli odwraca się. Malton, kończy się jako jeden z naszych najlepszych stadionów od początku roku, do 80 YTD. Spust, Datuk Desmond Lim, który zajmuje kontrolę i n WCT i reorganizacja grupy. Jest zwykły głupiec, który zawsze popełnia złe rzeczy, ale jest głupi Wall Street, który uważa, że ​​musi cały czas prowadzić handel J Livermore. FKLI FCPO TRADING. Jestem często przegrany w Malezji FKLI i FCPO Lost pieniądze, aż moje zaufanie ucichło na dno To było smutne doświadczenie. Jestem pracowitym przedsiębiorcą Uczę się podstawowej analizy i analizy technicznej, aby być sukcesem handlowym. Moim zdaniem, jeśli włożyłem wiele wysiłku, wygrywanie pieniędzy powinno być łatwe zadanie Nawet zanim zacząłem papier na chwilę, by przetestować moją metodę Oczywiście wyniki papierowe były fantastyczne Ostatecznie zaryzykowałem sobie na prawdziwe kontrakty futures. Na początku handlu wygrałem i straciłem pieniądze I myślę, że to było dość normalnie nie martwiłem się o utratę handlu, ponieważ moja stolica wciąż wystarcza, aby kontynuować swoją podróż handlową Widzisz, mężczyźni są chciwi Zacząłem marzyć o dużych zarobkach, kupując większą pozycję Szereg katastrofalnych transakcji handlowych wyskakiwać z mojego konta Potem zacząłem wątpić w moją zdolność bycia udanym handlowcem. W celu kontynuowania handlu, wyskrobałem niektóre z moich oszczędności w celu sponsorowania mojego konta handlowego. Z pozycji handlowej przełączyłem się na śródradzką Scalping i swing trading stało się moim mottem Tym razem pomyślałem, że DAY TRADE może szybko zarobić pieniądze, które łatwo odzyskać moje wczesne straty handlowe, może za kilka dni Szczerze mówiąc, to było NAIVE myślenie, że podążam za moją przygodą handlową, udając, że jak Intremday Expert W końcu to nie czytałem setek książek handlowych, uczęszczał na kursy handlowe, rozmawiał z wieloma przedsiębiorcami, słuchał wielu ekspertów, podpowiedziałem, że mam kompleksowy plan handlowy, właściwy stop loss order, made że wszystko jest w porządku przed jakimkolwiek handlem Wyniki są takie same, tracąc, tracąc i tracąc Więc co to jest HELL się nie uda Dlaczego wielu ludzi bez odpowiedniego planu handlowego może wygrać, a ja robiłem to, co mogłem, a wciąż traci pieniądze. Chciałbym winić rynek, pośrednik, niektórzy spekulanci na rynku z mojej przegranej Ale prawda jest tym, kim jestem winien Jeśli wciąż nie mogę sobie sprawę, że to była moja wina, NIGDY nie będę zarabiać na rynku. W rzeczywistości, ja nauczyć się mojego błędu od kilku handlarzy ze społeczności internetowej I nadal uczę się codziennie Chętnie nauczą mnie i wskazują mój błąd bez pobierania żadnych opłat Tak, bezpłatnie Z tego powodu zacząłem to blogi, aby zapewnić platformę dla każdego handlowca, którzy są tymczasowi na drodze krzyżowej, czy zrezygnować lub kontynuować w tym okrutnym miejscu obrotu handlowego, aby podzielić się swoimi problemami tutaj Doświadczeni i wywalczeni przedsiębiorcy powinni doradzić tutaj bezpłatną konsultację Nie ma transakcji pieniężnej, proszę. Kupuj handlowcę Jestem tylko wierzącym w następujący sposób, 100 uwierzyć w mój prosty mechaniczny system handlowy Zobacz mój pełny profil. Email lub rozmawiaj ze mną przez. Blog Archive. The informacje opublikowane w tym blogu są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych i nie mogą być interpretowane jako zachęty f lub kontraktów Nie przyjmujemy żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie straty wynikające z wykorzystania informacji z tego bloga.

No comments:

Post a Comment